Διατήρηση του υπερτοπικού χαρακτήρα των ΚΠΕ (Κ.Π.Ε.A) , αναφορικά με την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και δράσεων για μαθητές και εκπαιδευτικούς, με τη διατήρηση των «Νομών (Περιφερειακών Ενοτήτων) εμβέλειάς» τους με πρόβλεψη για επιμερισμό του έργου τους σε 70% για σχολεία και εκπαιδευτικούς των περιοχών εμβέλειας και 30% από όλη την Ελλάδα έτσι ώστε να δίνεται η δυνατότητα βιωματικής εκπαίδευσης σε μαθητές και εκπαιδευτικούς σε περιβάλλοντα διαφορετικά από τα οικεία τους.
Οι περιοχές εμβέλειας να καθοριστούν με τέτοιον τρόπο ώστε αφενός κάθε ΚΠΕ (Κ.Π.Ε.A) να απευθύνεται σε παρόμοιο αριθμό σχολικών μονάδων, μαθητών και εκπαιδευτικών και αφετέρου να λαμβάνεται υπόψη η γεωγραφική τους θέση, προκειμένου να επιτυγχάνεται βελτιστοποίηση των δυνατοτήτων συμμετοχής των μαθητών και εκπαιδευτικών της χώρας στα εκπαιδευτικά προγράμματα και δράσεις των ΚΠΕ (Κ.Π.Ε.A)