Ανάγκη και διασφάλιση αξιολόγησης- αποτίμησης εκπαιδευτικού έργου κάθε Κ.Π.Ε. ως ολοκληρωμένης μονάδας, με αποκλειστικά εσωτερικές δημοκρατικές διαδικασίες και με ευθύνη της Παιδαγωγικής του ομάδας, με βάση τους στόχους του και με προϋπόθεση την ύπαρξη ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης. Αυτή να γίνεται σε όλες τις δράσεις (προγράμματα, προσανατολισμός προς την αειφορία, σύνδεση με αναλυτικά προγράμματα, τοπική κοινωνία κ.λ.π.).
top of page
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ για την ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ανοικτό FORUM διαλόγου για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (Π.Ε.) / Εκπαίδευση για την Αειφορία (Ε.Α.)
bottom of page