Παροχή κινήτρων σε εκπαιδευτικούς που υλοποιούν προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης/Εκπαίδευσης για την Αειφορία δεδομένου ότι τα εν λόγω προγράμματα υλοποιούνται από τους εκπαιδευτικούς μόνο σε εθελοντική βάση (Β/θμια). Επαναφορά της συμπλήρωσης ωραρίου μέχρι 2 ώρες και του δικαιώματος υπερωρίας και μοριοδότηση της υλοποίησης των εγκεκριμένων προγραμμάτων στις επιλογές στελεχών Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης/Εκπαίδευσης για την Αειφορία.
top of page
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ για την ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ανοικτό FORUM διαλόγου για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (Π.Ε.) / Εκπαίδευση για την Αειφορία (Ε.Α.)
bottom of page
η περ. εκπ. θα πρέπει να είναι για όλους α' ανάθεση, αλλά όπως παλιότερα ο ΣΕΠ, να μπουν μια σειρά προτεραιότητες, όπως ειδίκευση, μεταπτυχιακό, πλήθος σχετικών σεμιναρίων, εμπειρία, κλπ. Και αυτό για να μην ανατίθεται (ως μάθημα) υποχρεωτικά σε κάποιους εκπαιδευτικούς, μόνο γιατί ίσως έχουν μειωμένο ωράριο...
Να ανατεθεί η περιβαλλοντική εκπαίδευση σε επιστήμονες με κριτήρια την ειδικότητα τους (π.χ. γεωπόνοι) την μεταπτυχιακή τους εξειδίκευση (πχ. Αειφορική διαχείριση ) και την παιδαγωγική τους επάρκεια.
Η παροχή κινήτρων για τους εκπαιδευτικούς, ειδικά η συμπλήρωση ωραρίου ή η υπερωρία, είναι απόλυτα λογική και απαραίτητη, ώστε να ανανεωθεί ο κύκλος των ασχολουμένων με προγράμματα εκπαιδευτικών. Άλλωστε ας μη ξεχνάμε πως πολλοί εκπαιδευτικοί μένουν μακριά από τα σχολεία τους, με αποτέλεσμα να επιβαρύνονται ακόμη περισσότερο εφόσον υλοποιούν προγράμματα.