Υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για μαθητές, εκπαιδευτικούς και πολίτες κυρίως στις εγκαταστάσεις των ΚΠΕ (Κ.Π.Ε.A) και σε επιλεγμένα πεδία αλλά και σε σχολεία.
Η θεματολογία των προγραμμάτων να αντλείται κυρίως από περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα που απασχολούν τις τοπικές κοινωνίες στο πλαίσιο των 17 στόχων της βιώσιμης ανάπτυξης.
Έγκαιρη αποστολή της εγκυκλίου για επισκέψεις και υλοποίηση προγραμμάτων στα ΚΠΕ (Κ.Π.Ε.A) .
Για την αποτελεσματικότερη διαχείριση της διαδικασίας εκπαιδευτικών επισκέψεων στα ΚΠΕ (Κ.Π.Ε.A) και για την αύξηση της πιθανότητας εκπαιδευτικής επίσκεψης σε ΚΠΕ (Κ.Π.Ε.A) ενός σχολείου, προτείνουμε τη δημιουργία κεντρικού ηλεκτρονικού συστήματος κατάθεσης ηλεκτρονικών αιτήσεων με παράλληλη αύξηση των προτιμήσεων των περιβαλλοντικών ομάδων των σχολείων σε περισσότερα από 2 ΚΠΕ (Κ.Π.Ε.A) που ισχύει μέχρι σήμερα (δηλ. ένα εντός και ένα εκτός περιοχής εμβέλειας).
Παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού
Ανάπτυξη τοπικών, περιφερειακών και εθνικών δικτύων
Συνεργασία με τους/τις Υπεύθυνους/ες Π.Ε. Ε.Α.
Συνεργασία με εκπαιδευτικά ιδρύματα για ερευνητικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες.
Διασφάλιση του προγραμματισμού και της αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου των ΚΠΕ (Κ.Π.Ε.A) ως εσωτερική, δημοκρατική και συλλογική διαδικασία της Παιδαγωγικής Ομάδας και ως εσωτερική ανατροφοδότηση για τις αναγκαίες βελτιωτικές ενέργειες του παρεχόμενου έργου.
Αυτοτέλεια των ΚΠΕ (Κ.Π.Ε.A) στον σχεδιασμό επιμορφωτικών δράσεων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων
Οριοθέτηση και βελτίωση των όρων συνεργασίας και διαδικασιών με το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. (Τεχνικά Δελτία κλπ)
Πρόβλεψη, για τα ΚΠΕ (Κ.Π.Ε.A), δράσεων διασύνδεσης της εκπαιδευτικής κοινότητας και της τοπικής κοινωνίας, για τη διασφάλιση της αειφορικής διαχείρισης του περιβάλλοντος και την ανάδειξη βιώσιμων λύσεων στα τοπικά ζητήματα
top of page
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ για την ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ανοικτό FORUM διαλόγου για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (Π.Ε.) / Εκπαίδευση για την Αειφορία (Ε.Α.)
Για να δείτε πώς λειτουργεί, μεταβείτε στη ζωντανή τοποθεσία σας.
Έγινε επεξεργασία: 09 Οκτ 2019
Δομή και λειτουργία
Δομή και λειτουργία
6 Σχόλια
Μου αρέσει
6 Σχόλια
Ο σχολιασμός έχει απενεργοποιηθεί.
bottom of page
10. Αυτοτέλεια των ΚΠΕ (Κ.Π.Ε.A) στον σχεδιασμό επιμορφωτικών δράσεων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
Θεωρούμε ότι είναι η σημαντικότερη παράμετρος. Αυτό έκανε και τη θετική διαφορά των ΚΠΕ τόσα χρόνια, σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη δομή ή φορέα της εκπαίδευσης. Η αυτοτέλεια, η ευελιξία, ο πλουραλισμός και η ταχύτητα στην επιλογή και στο σχεδιασμό των δράσεων.